Roger Ibáñez

Alumne de Còmic Infantil i Còmic entre 1988 i 1994.

Roger Ibáñez va entaular de ben jove la seva relació amb l' Escola Joso, duent a terme els cursos de còmic que el van ajudar a fer els seus primers passos al món de la historieta. Actualment, Roger fa més d'una dècada que és part de l'equip docent de l' Escola Joso , impartint classes de narrativa al curs d' Art Grafic .

Després de diversos treballs per al mercat nacional, va fer el salt al mercat europeu i internacional el 2007, publicant la seva primera col·laboració amb l'editorial Dargaud Benelux.
Se trataba de la serie
Jazz Maynard, de la qual s'han publicat set àlbums en total, amb gran èxit de públic i crítica. En tots ells compta amb guions de Raule .

El 2013, també per a Dargaud Benelux , publica l'àlbum Qui li sorgia els mitjons al rei de Prússia mentre era a la guerra? , amb guió de Zidrou , una de les seves obres més personals i estimades, igualment ben rebuda per la crítica.

Actualment segueix treballant incansablement per al mercat europeu i està preparant un llibre autoconclusiu per a Dargaud Benelux amb guió de Fabien Vehlmann .