XXVII Convocatòria d’Ajuts a la Creació Visual Vegap 2023

PROPOSTES és un concurs anual, de llarga tradició, que neix l'any 1997 i la convocatòria del qual continua cada any gràcies al Fons Assistencial i Cultural de VEGAP (Visual Entitat de Gestió dels Artistes Plàstics) es nodreix del 20% de la recaptació del dret de remuneració per lús privat de la còpia (Còpia Privada).

VEGAP convoca el Concurs PROPOSTES en una nova edició.

El concurs té per objecte fomentar l’activitat creadora i donar suport econòmic als autors de les arts visuals per desenvolupar el seu treball creatiu o per donar l’oportunitat de crear noves obres de les Arts Plàstiques, les Noves Formes d’Expressió Artística, la Fotografia, la Il·lustració o el Disseny gràfic.

PROPOSTES és un concurs únic en el seu gènere, ja que finança la creació i no l’adquisició d’obres de cadascuna de les branques de les arts visuals.

L’assignació total de la convocatòria és de 100.000 euros distribuïda en 20 premis de 5.000 euros.

Al llarg de les ja 26 edicions anuals de PROPOSTES, els diferents jurats independents que han estat formats cada any per artistes, exclusivament, han repartit més d’un milió d’euros entre més de 300 creacions. Aquest concurs ha esdevingut un dels que tenen més concurrència entre la comunitat artística.

Les bases del Concurs ja estan disponibles a la seva pàgina web :

www.propuestasvegap.es