DO La Manxa convoca la II Edició del Certamen de Tira Còmica ‘Vins de la Manxa’

El Consell Regulador continua apostant pel vi i la cultura. Així, els seus premis 'Vi i Cultura 2023' es bolquen amb el novè art a la convocatòria del II Certamen de Tira Còmica 'Vins de la Manxa'

La Denominació d’Origen La Manxa ha convocat el II Concurs de Còmic o Il·lustració per tal que els dibuixants puguin canalitzar l’art a través de la promoció del vi i la vinya manxega.

Els treballs s’hauran de presentar entre avui dia 2 d’octubre i el 17 de novembre. La celebració del certamen es farà coincidir amb la Fira del Còmic al Provenci, Conca, que se celebrarà els dies 1, 2 i 3 de desembre de 2023, sent el dia 2 en què es reparteixin els premis als guanyadors.

Per poder participar en aquest concurs cal ser més gran, amb treballs originals, on les vinyes o el vi han de ser el reclam principal de les obres entre altres requisits. Les bases del certamen es troben publicades a la pàgina web del Consell Regulador i s’emfatitzen que “la vinya o el vi de la Manxa siguin part fonamental de la història”, així aclaria el president de la DO La Manxa, Carlos David Bonilla.

Les normes estableixen un primer i segon premi de 500 i 250 euros respectivament, a més d’un Premi Especial ‘Història i vi’, també de 250 euros, al treball “que reflecteixi millor les vinyes i la vida a la Manxa al voltant de la indústria del vi”, aclaria el president de la DO La Mancha.

Font: www.manchamedia.com