El millor del Segle d’Or arriba a Tòquio de la mà de Ken Niimura.

L'artista madrileny reinterpreta els clàssics de la literatura espanyola i presenta la seva exposició a l'Ambaixada d'Espanya a Tòquio.

En un lloc del Japó, el nom del qual és Tòquio, no hi ha gaire temps, el 25 d’abril, Ken Niimura va presentar a l’Ambaixada d’Espanya la seva exposició El millor del Segle d’Or espanyol . El Quixot de la Manxa , El Lazarillo de Tormes , El Burlador de Sevilla són només exemples de les reinterpretacions del que et pots trobar si viatges a la capital japonesa aquests dies.

Aquesta exposició té com a objectiu apropar els clàssics de la literatura espanyola a la cultura japonesa, cosa que aconsegueixen les il·lustracions del guanyador de l’ Eisner juntament amb el llenguatge del filòleg Oriol Corcoll .

Les il·lustracions són una passada i t’has fixat al background? Marta Gràcia , també coneguda com Maya Nara i exalumne de Concept Art de la Joso , va treballar en aquest projecte aconseguint crear un ambient increïble. Va tenir l’ajuda de Carolina Roda , actual alumna de Concept Art . Et recomanem que també facis un ull als seus comptes d’Instagram: @itsmayanara i @carolinaroda_ . Fliparàs.

Si sou a Tòquio, podreu veure l’exposició El millor del Segle d’Or espanyol de Ken Niimura del 25 d’abril al 26 de maig de forma gratuïta a l’ Ambaixada d’Espanya a la capital japonesa.