La nova iniciativa del MNAC que acosta l?art a tots els públics.

Els i les alumnes dels darrers anys de la Joso fan la crònica gràfica de les activitats de cap de setmana del Museu Nacional de Catalunya.

El dissabte 6 de maig, el MNAC va obrir les portes per acostar l’art a tots els públics. A més de poder gaudir de la gran col·lecció amb què compta el museu, també hi va haver activitats com l’activació d’obres noves amb guia, miradors oberts, cafeteria, terrasses i fins i tot un concert!

El MNAC va convidar els i les alumnes de la Joso a fer la crònica gràfica de l’esdeveniment i va ser una experiència increïble. Al principi vam anar en pinya però, de mica en mica i embruixats per l’envolupant ambient artístic, cada dibuixant es va anar distribuint per les sales del museu, buscant la inspiració en obres concretes. Els que vam poder observar com van dibuixar la concentració, l’abstracció, el poder de mimetitzar-se amb cada obra per traslladar-la al paper va ser una passada.

Més tard, vam tornar a reunir-nos al mirador de l’últim pis del MNAC per continuar dibuixant a la llum del dia davant d’unes vistes espectaculars de Barcelona.

Si encara no teniu pla per a aquest dissabte, les activitats del Museu Nacional de Catalunya es repetiran cada cap de setmana.

Vols anar a dibuixar al MNAC ? Tenim una bona notícia. Si ensenyes el carnet de la Joso a l’entrada, hi podràs entrar sempre que vulguis. T’animes?

SPOILER ALERT! Es ve sorpresa. És molt possible que passi alguna cosa molt guai amb els dibuixos realitzats per la gent de la Joso. 😉