El Galician Freaky Film Festival convoca el concurs de còmic ambientat al “Neo-Vigo”

El festival de cinema se celebrarà el setembre del 2023 i girarà al voltant del manga i l'animi japonès, amb Akira com a gran homenatjada.

El certamen de cinema i cultura underground Galician Freaky Film Festival llança el seu primer concurs de còmic amb el film Akira com a base. Amb la ciutat futurista Neo-Tokyo com a referència, els treballs presentats hauran d’estar ambientats a Neo-Vigo , un Vigo “ulterior, distòpic i futurista” que haurà d’estar present a totes les obres presentades.

El termini de recepció de treballs s’obre el 13 d’abril i es tanca el 3 de juliol a les 24.00 hores . Es poden presentar obres tant en gallec com en castellà, dentre dues i quatre pàgines , en color o blanc i negre i sense màxim dautors per obra. Aquest concurs creatiu està restringit a treballs autoconclusius i inèdits , en què tant la història com els personatges no havien estat publicats amb anterioritat.

Els membres del jurat especialitzat són Fernando Llo r, guanyador del Premi a Millor Guionista Espanyol als Premis José Sanchis Grau el 2019; Melo , amo de la llibreria viguesa especialitzada en còmic Banda Deseñada; i Alicia Jaraba , guionista i il·lustradora viguesa.

Font: elespañol.com