Visions of Tomorrow al 41 Comic Barcelona.

La Joso porta a Barcelona l?exposició internacional dels artistes del projecte Comic Art Europe.

Els dies 31 de març, 1 i 2 d’abril, durant el 41 Comic Barcelona, a més de totes les activitats realitzades per la Joso, també vam tenir l’honor de portar l’exposició Visions of Tomorrow . Les persones assistents a l’esdeveniment van poder gaudir d’aquesta mostra del treball dels cinc artistes seleccionats a la primera open call de Comic Art Europe .

V isions of Tomorrow és el resultat d’una curiosa reflexió sobre els esdeveniments i problemes d’avui dia, sorgida de l’experiència i les vivències dels cinc artistes de cinc països diferents (Escòcia, Portugal, França, Alemanya i Romania). Ells són Karrie Fransman , que se centra en el concepte d’utopia, Meikel Mathias , reflexionant sobre teories conspiratòries, Filipa Beleza i la ironia de la joventut, Maria Surdukan amb la seva revisió sobre els contes de fades i Marine des Mazery amb la lluita ecològica.

Per fer aquest treball, els cinc artistes van fer les seves residències a L yon, Kendal, Brussel·les i Barcelona.
Desarrollaron su proyecto en una ciudad diferente a la suya, enriqueciéndose con cada rincón de la cultura de cada una.

Visions of Tomorrow se sumarà a la nova exposició de  Comic Art Europe , Living Together , on Bernard Hage, Eva Pavlic, James Albon, Silvia Ballart i Stepánka Jislová reflecteixen la seva manera de veure el concepte de convivència en el context del món modern a través d’històries veritables o creacions fictícies. Aquesta nova exposició es podrà veure per primera vegada al Lió BD Festival aquest mes de juny.

Com ja sabeu,  Còmic Art Europe  és una iniciativa formada per quatre entitats de quatre països diferents: Escola Joso ,  Lió BD ,  Lakes International Comic Art Festival  i el  Centre Belge de la Bande Dessinée. Cofinanciado por el programa  Europe Creative de la Unió Europea , el projecte busca enfortir el sector de la historieta a Europa i establir nous mètodes de col·laboració.