Ubisoft convida les seves instal·lacions a alumnes dels cursos professionals de Concept Art i Animació per a Acting 2D i 3D de la Joso.

La gran empresa desenvolupadora i distribuïdora de videojocs ens va convidar a conèixer les seves instal·lacions i van revisar portfolis i feines!

Dimarts passat 26 de març, Cloe Navinés (Animació per Acting 2D i 3D) i Judit Segura, Lucía Varona, Mireia Gordon i Laura Lobato (Concept Art) van tenir l’oportunitat de conèixer les instal·lacions a Barcelona d’ Ubisoft , la gran empresa desenvolupadora i distribuïdora de videojocs.

Sota el pretext del Dia de la Dona, l’equip d’ Ubisoft ha volgut organitzar aquesta trobada amb alumnes que, a més de tenir un gran talent i una actitud increïble, no hi ha dubte que també tindran un gran futur a la indústria del videojoc, la animació i als mitjans de comunicació i el lleure.

El món de la creació de videojocs –com tantíssims altres, també cal dir-ho– ha estat majoritàriament compost per homes. Durant els darrers anys hem percebut un canvi en aquesta tendència. —Hola, societat del segle XXI Com portes l’evolució i aquesta? Una mica més a poc a poc perquè no t’estressis? (feu-vos notar el sarcasme en aquesta cordial salutació)—. Ubisoft ha volgut amb aquesta jornada fomentar l’enderrocament de barreres pel que fa als gèneres coneixent Cloe, Judit, Lucía, Mireia i Laura.

Durant la visita, les cinc alumnes de la Joso, acompanyades també per Juan Carlos Concha, coordinador dels cursos professionals d’Animació per a Acting 2D i 3D i Concept Art, van al·lucinar amb l’ambient que s’hi respira. «Vull viure aquí.», ens explica Cloe Navinés, acompanyant el seu al·legat amb una cara de felicitat tremenda.

Els i les professionals d’ Ubisoft van revisar els portfolis i alguns dels treballs de les noies. «Encara estic aprenent, però els consells que em van donar valen or. És genial poder rebre aquest feedback de persones que es dediquen a allò que jo em vull dedicar.» Així ens ho explicava Judit Segura.

En resum, aquesta visita va ser una gran experiència per a les alumnes de la Joso i una molt bona iniciativa d’ Ubisoft .

Gràcies per obrir-nos les portes de casa vostra!