Certamen de Còmic Mutants Passejants

Les bases del 29 Certamen de Còmic “Mutants Passejants” assenyalen que hi podran participar tots els dibuixants no professionals, residents a Espanya, de 12 a 35 anys. Es prendrà com a referència l'edat dels participants a la data de finalització del lliurament d'obres.

El tema serà lliure, amb textos en castellà, i haurien de ser inèdits. S’hi estableixen tres premis i quatre premis especials. El primer premi, dotat amb 600 euros; el segon premi, amb 400 euros; el tercer premi amb 250; Premi Viñeta Jove “per a autors fins a 17 anys”, amb 250 euros; Premi Il·lustració “per al millor dibuix o il·lustració”, dotat amb 250 euros; un premi al Millor Guió Original, dotat amb 250 euros; i un premi del públic, dotat amb 250 euros.

Les obres es presentaran en suport digital, enviant-les al correu certamendecomic@sanroque es, hauran de tenir una mida mínima A4 i màxim A3 a 300 ppp de resolució. També podran presentar-se en formats tradicional o físic, pel sistema de plica en sobre tancat a part a l’exterior del qual figurarà el títol o lema i si opta a premi Il·lustració o Vinyeta Jove. A l’exterior del sobre s’hi indicarà, nom o lema de l’obra.

Els treballs que es presentin en format físic ho faran pel sistema de plica, en sobre tancat a part, a l’exterior del qual figurarà el títol o lema i si opta al premi Il·lustració o Vinyeta Jove.

A l’exterior d’aquest sobre s’hi indicarà: títol de l’obra i el lema; nom i cognoms del concursant (imprescindible); fotocòpia del DNI; i domicili, e-mail i telèfon de contacte.

Els treballs hauran de no haver estat premiats en altres certàmens, tenint una extensió màxima de vuit pàgines, a color o blanc i negre, tècnica lliurement i preferentment en format A3 (42×29,7).

Els treballs es presentaran a: Delegació de Joventut Ajuntament de San Roque, ESPAI JOVE. Camí de l’Almendral, 2. 11360 Sant Roc, Cadis. Al sobre constarà: 28è Certamen de Còmic “Mutants Passejants”.

Sota criteri del jurat s’atorgaran fins a dues mencions especials dotades amb lot de llibres i còmics a nivell comarcal. Per optar als premis Viñeta Jove, Il·lustració i Millor Guió l’haurà d’indicar l’autor a l’exterior de la plica.

Els originals dels treballs premiats passaran a ser propietat de la Delegació de Joventut de l’Il·lustre Ajuntament de San Roque, que els podrà publicar si així ho considera. La resta de treballs seran tornats als autors que ho sol·licitin, en un termini no superior a dos mesos després de la decisió del jurat.

S´organitzarà una exposició amb una selecció d´obres presentades, durant la qual es realitzarà el lliurament de premis.

La participació en aquest certamen implica acceptar aquestes bases. La decisió del jurat serà inapel·lable. Els casos no previstos en aquestes bases seran resolts a criteri de lorganització.

Convoca

Delegació de Joventut. Sant Roc (Cadis)

Dibuixants no professionals, residents a Espanya, de 12 a 35 anys.