XVII Premi Internacional MANGA del Japó

La convocatòria del XVII Premi Internacional MANGA del Japó ja és oberta. El període d'aplicació per al premi serà del 14 d'abril al 7 de juliol del 2023. Esperem rebre obres d'artistes de MANGA de tot el món.

La guia per a la presentació de sol·licituds d’inscripció al Premi amb informació sobre requisits, premis i altres detalls es pot trobar al següent ENLLAÇ. És important consultar primer aquesta informació.

Com sol·licitar la inscripció al Consolat General del Japó a Barcelona

• Període d’inscripció: des del 14 d’abril fins al 7 de juliol de 2023 ambdós inclosos (tots els documents han d’haver arribat en aquesta data).
  • Pel que fa a les sol·licituds, si us plau, tinguen en compte les següents circumscripcions:
    • Consolat General del Japó a Barcelona: Comunitats Autònomes de Catalunya, Comunitat Valenciana i Illes Balears
    • Consolat del Japó a les Palmes de Gran Canària: Comunitat Autònoma de Canàries
    • Ambaixada del Japó a Espanya: resta de les comunitats autònomes
  • Per a la inscripció cal emplenar el següent formulari
    • Després d’emplenar el formulari, el Consolat General del Japó a Barcelona es posarà en contacte a través del correu proporcionat a la sol·licitud i indicarà el procediment per a l’enviament de l’obra, per al qual hi ha tres opcions:
      • (a) Presentar UNA còpia en format electrònic (PDF)
      • (b) Presentar DUES còpies en format imprès.