XIV Concurs de Contes llustrats Contes per a la Igualtat

La Regidoria dIgualtat i Educació de lExcm. Ajuntament de Dos Hermanas (Sevilla), organitzen de nou el XIV Concurs de Contes Il·lustrats "Contes per a la Igualtat".

La Regidoria dIgualtat i Educació de lExcm. Ajuntament de Dos Hermanas (Sevilla), organitzen de nou el XIV Concurs de Contes Il·lustrats “Contes per a la Igualtat”.

Podran participar totes les persones majors d’edat, sigui quina sigui la seva nacionalitat, que presentin obres originals i inèdites escrites en castellà, aquestes no han d’haver estat premiades a cap altre certamen, ni estar pendent de resolució en altres concursos.

Premi : 1.000 €. Concedit íntegrament a una sola obra. La quantia del premi es farà efectiva amb la reducció prèvia del corresponent IRPF en vigor.

El termini d’admissió fins al 5 de juny de 2023 ; posteriorment a aquesta data només seran admesos els treballs en els matasegells dels quals consti que van ser enviats dins del termini.