VII Edició Concurs Universitari de Còmic i Novel·la Gràfica

Aquest és un certamen nacional de creació – Còmic, il·lustració i novel·la gràfica, que: és com a objectiu: la promoció dels creadors que componen la comunitat universitària. A través d’aquest projecte, es planteja el propòsit d’impulsar els valors estigueu:cos i creeu-vos d’aquesta comunitat. Es coordina des de la Universitat de Huelva i pertany al Projecte Talaia del qual formen part totes les universitats públiques andaluses i està finançat per la Conselleria de transformació econòmica, indústria, coneixement i universitats de la Junta d’Andalusia.

1/ PARTICIPACIÓ

MODALITAT CERTAMEN:

Podran parell tots els membres de la comunitat universitària (alumne, personal docent i investigador i personal d’administració i serveis) de totes les universitats espanyoles. A més, igualment podran parell: cipar els qui hagin finalitzat els estudis universitaris des del curs acadèmic 2020/2021 en alguna de les universitats públiques d’Andalusia. En aquesta VI edició convidem a par:cipar a lalumnat de les Escoles dart i ofici andaluses que siguin majors de 16 anys.

2/ TEMA

El tema de lobra serà lliure.
Els personatges han de ser originals de creació pròpia i inèdits.

3/ TERMINI

La data límit de presentació de les obres serà el 04 de maig del 2023.

4/ PARTICIPACIÓ

La presentació de les obres es realitzarà a través de la fitxa dinscripció que es troba a la web www.campuscomic.es, on podran pujar-se els arxius amb lobra o obres a presentar. S’admetran com a màxim dues obres per autor.

– Enviament de fitxers.

Format: JPG amb qualitat màxima. El mode de color del fitxer ha de ser RGB. Resolució: 300 ppp (píxels/polzades).

Nom: El nom del fitxer ha de correspondre amb el nom de l’obra. Les pàgines han d’estar numerades i endreçades. L’ordenació de les vinyetes es podrà

fer de la forma tradicional occidental (d’esquerra a dreta i de davant a enrere) o d’ordenació japonesa, sempre que quedi degudament especificat a la inscripció.

Grandària: Cada parell:cipant podrà presentar el seu treball amb un mínim de 8 i màxim de 12 pàgines (a una sola cara) en format únic veure:cal DIN A4 (210 x 297 mms).

Les obres que no compleixin aquests requisits no seran admeses.

Quan s’ha verificat que els fitxers enviats estan correctes i que la inscripció compleix els requisits, s’enviarà un e-mail als parells cipants confirmant la seva recepció.

5/ PREMIS

El Jurat premiarà fins a un nombre de deu (10) obres de diferents autors per formar part d’una publicació col·lectiva amb les mateixes. Cada autor premiat rebrà un premi de 600 euros nets, així com una rada de 25 exemplars de la publicació resultant.

6/ JURAT

El jurat estarà compost per membres de lorganització del certamen, Vicerectors/es de les Universitats Públiques Andaluses i autors professionals de reconegut pressupost relacionats amb el món del còmic.
El jurat procedirà a l’emissió de la decisió d’acord amb els criteris de selecció següents: originalitat, qualitat arfs:ca i tècnica.
Un cop comunicada als seus autors, aquests hauran d’enviar les obres premiades mitjançant:
Alguna plataforma que permeti la descàrrega o enviament d’arxius grans (Dropbox, Google drive, Wetransfer, …). Les obres s’hauran d’enviar a la màxima qualitat possible….

*Nota als autors: A l’EDICIÓ IMPRESA les imatges es converteixen a CMYK i perden una mica de lluminositat. (Per veure com quedarà l’obra a CMYK, des de Photoshop, aneu a Vista/colors de prova)

7/ AUTORIA

Els autors/es garanteixen que l’obra és original, que són els legítims de tots els drets inherents a la mateixa, i que no vulnera els drets de tercers. Mitjançant l’acceptació del premi es comprometen també a deixar d’exhibir sense autorització expressa de la Universitat de Huelva l’obra en qualsevol suport que vulneri la legitimitat de propietat de les Universitats Públiques Andaluses.

La Universitat de Huelva no es fa responsable dels perjudicis que pogués comportar l’incompliment de l’anterior garanfa, podent executar les accions legals oportunes amb vista a reparar els danys i perjudicis ocasionats a aquestes.

8/ DRETS DE PROPIETAT INTEL·LECTUAL

Drets sobre les obres adquirides:
De conformitat amb allò previst a la Llei de Propietat Intel·lectual, l’autor/a de l’obra, sens perjudici dels drets morals que li corresponen, cedeix a la Universitat de Huelva, com a organitzadora del certamen, amb caràcter d’exclusiva i en l’àmbit mundial, els drets patrimonials dexplotació daquestes. Aquests drets comprenen l’explotació de les imatges adquirides i poden lliurement i sense compensació econòmica procedir a la seva reproducció, distribució, comunicació pública i transformació en qualsevol mitjà, format o suport coneguts o no actualment.
Drets sobre les imatges seleccionades:
Les Universitats Públiques d’Andalusia podrà utilitzar, sempre esmentant l’autoria i sense cap contraprestació econòmica, les obres seleccionades a CampusComic per a la promoció del propi certamen i d’altres activitats que no tinguin finalitat comercial.

Qualsevol incompliment d‟aquestes condicions suposarà l‟anul·lació del premi.

Per obtenir més informació i participar, els interessats teniu a la vostra disposició les web: http://campuscomic.es/

Descàrrega de bases en pdf