Cursos 2024·2025

Proves d'accés

Curs professional de

Art Grafic

Arriben les proves d'accés a la Joso. Prepareu? A Escola Joso comencem el procés d'inscripció pel 1er. curs d'Art Grafic o curs d'Iniciació al Dibuix 2024-25.

Les places són limitades. Vols saber què has de fer per optar a aconseguir la teva? A continuació, t'indiquem els passos que cal seguir per fer l'accés al curs i la posterior matriculació.

Dates i hores de les proves

01

Les proves d’accés al 1er. curs d’Art Grafic o al curs d’I niciació al Dibuix es realitzarà el 27 de maig de FORMA PRESENCIAL  a  Escola Joso.

02

Les proves d’accés per al 1er. curs d’Art Grafic o el curs d´Iniciació al Dibuix s´iniciaran a les 16.00h. i conclouran a les 20h.

Si resideixes fora de Catalunya, pots optar a realitzar la teva prova de forma en línia.
Envia’ns un mail a info@escolajoso.com o truca’ns al tel. tel. 93 490 21 20 i t’expliquem com.

Requisits per a la prova

03

A més de realitzar la prova, tots els candidats hauran de presentar un PORTFOLI amb 4 treballs amb exemples de figuració, paisatge, personatges, etc , i indicar per escrit, si es té estudis artístics superiors i si tenen coneixements en l’ús dels programes següents: Indesign, il·lustrator i Photoshop .

04

El portfoli haurà d’estar compost exclusivament amb material fotocopiat. En cap cas s’acceptaran obres originals .
El portfoli s’haurà de lliurar juntament amb la prova d’accés.

05

Els resultats de la correcció i la notificació daccés al curs es realitzaran entre el 30 i 31 de maig.  Es comunicarà el resultat  per  email  i per telèfon.

Material necessari per a la prova

06
Per fer la prova de nivell necessitaràs:
· Material bàsic de dibuix: llapis, goma, maquineta i regle
· Material de tinta: dos o tres retoladors de diferent gruix o tinter i ploma i pinzell núm. 2.

Inscripció a les proves del curs d’Art Grafic

07

Per poder realitzar la prova d’accés al curs d’Art Grafic, omple el següent formulari amb les dades personals.

Els resultats de les proves es donaran a través de trucada telèfònica i email els dies 30 i 31 de maig.

Per als admesos al curs, el període de reserva de plaça serà del 3 al 7 de maig per ordre de matriculació fins a la fi de les places.

Tots aquells candidats que no accedeixin al curs podran sol·licitar una entrevista amb el cap destudis dEscola JOSO per valorar altres opcions de formació.

Tens dubtes?

Si voleu rebre més informació sobre el curs, o que el nostre equip de coordinació resolgui les vostres preguntes, contacteu amb nosaltres al telèfon de l’escola 93 490 21 20 .