Patrocinadors i col·laboradors

Des de l’Escola Joso som conscients de la importància d’establir relacions bilaterals amb empreses i entitats, tant nacionals com internacionals, per teixir una xarxa de col·laboració mútuament beneficiosa.

Escola Joso té una llarga trajectòria com a col·laborador en diferents concursos de dibuix a Barcelona i la resta de Catalunya: Mostra de Còmic de Cornellà , Concurs de Còmic Nou Barris , Concurs de Cartell de la Mostra d’Art Jove , Premi Jove de Còmic Sant Martí , Concurs de Màniga de Manlleu , Concurs d’Il·lustració Fantàstica d’ICRA Art i Concurs de dibuix Urbà FNACX .

També patrocinem el Festival Non Stop BCN Animació i cedim els nostres espais per fer diferents classes magistrals d’autors de contrastada trajectòria professional.

Aquests són alguns dels noms amb què hem compartit projectes.

Entitats

Empreses col·laboradores