Curs professional de professional de

Animació per

Acting 2D i 3D

Ets dibuixant? T'agradaria treballar al cinema, la publicitat o en la producció de videojocs?

Compleix el teu somni i viu del que t'agrada més.

Objectius del curs professional d'Animació

Entraràs a estudiar el curs professional d'Animació per a Acting 2D i 3D a la Joso i aprendràs de l'experiència
dels millors animadors. Noi i Rita, Tarzan, Hèrcules, Klaus, Panet 51… Et sonen? 😏

Treballs dels professors del curs professional d’Animació per a acting 2D i 3D.

El curs d’Animació està dissenyat per proporcionar els coneixements i desenvolupar les habilitats requerides a l’art de l’animació per a la seva aplicació professional als mercats com el cinema, la televisió, la publicitat i els videojocs.

Programa del curs professional d'Animació

Crearàs. Animaràs. Perfeccionaràs i donar vida als teus dibuixos.
Sentiràs cada moviment, entendràs com funciona.

Referències necessàries a la història de l'animació i el seu context exacte dins la realitat actual. Aquestes serviran de base per orientar la nostra atenció cap als millors resultats.

Com aconseguir la il·lusió de vida i moviment a través de conceptes com: el ritme i els canvis de ritme, l'animació secundària, les trajectòries, l'anticipació, etc., obligarà els alumnes a elaborar multitud d'exercicis pràctics per dominar aquests conceptes.

• Plantejament
  • Llenguatge cinematogràfic
  • Preproducció
  • Producció
  • Postproducció
  • Distribució

Principis bàsics d'animació 1

Principis bàsics d'animació

Exercici integral escena.

Primer mòdul
Planificació i layout per a una escena

Segon mòdul
Planificació i layouts per a una seqüència com a projecte

Tercer mòdul
(Projecte) desenvolupament d'una seqüència acabada.

Primer mòdul
Modelat de polígons i sculpting.

Rigging i animació.

Tercer mòdul
Generació d'imatge: shading, texturing i renderització.

Quart mòdul
Simulació dinàmica per a efectes.

Cinquè mòdul
Composició i postproducció per a imatge final: Photoshop i After Effects

Mòdul transversal durant tot el curs. És la base sobre la qual sostenim els conceptes principals per al bon animador com són: ritme, volum, il·lusió de profunditat, gest i transmetre emocions.

Treballs dels alumnes

Un cop hagueu adquirit els coneixements, no deixareu d'aprendre.
Participaràs a curts que veurà un munt de gent, com l'espot del multitudinari Manga Barcelona o els clips
que fan de teloners a gent com Rosalía o Depeche Mode a les pantalles gegants del Primavera Sound.

Alien. Clip per al Primavera Sound 2022

Zodiac . Clip per al Primavera Sound 2022

Jidai. Clip pel 28 Manga Barcelona

Barcelona limited Edition. Clip pel 27 Manga Barcelona

Treballa com els professionals

Durant el curs, treballaràs de la mateixa manera que ho fan els professionals. Pas a pas, crearàs projectes en grup amb
els teus companys posant en pràctica tot allò que has après. Obtindràs un resultat final llest per presentar a festivals.

Making of del projecte d’Animació per a l’Spot oficial del Manga Barcelona 2021 .

Sortides professionals

Ara sí, amb les teves ganes, el teu talent i el que hauràs après podràs treballar d' Animador 2D i 3D , layout artist, assistent d'animador o intercalador com molts dels nostres exalumnes que avui formen part d'empreses com Apeman Studio , King , b.water , Spa Studios i una llarga llista de productores que t'estan esperant.

Que diuen els nostres alumnes

Professors del curs professional d'Animació

Aquests seran els teus professors, professionals de gran trajectòria a l'Animació:

Juan Carlos Concha

Coordinador del curs professional d'Animació

Pablo Navarro

Director d'Animació

Óscar Domènech

Il·lustrador i Concept Artist

Sergi Sanchez

Director d'Animació

Manu Araujo

Il·lustrador i animador

Àlex Garcós

Il·lustrador i animador

Coneixes la Joso?

Escola Joso és un referent en la formació de professionals del Còmic , la Il·lustració , l’ Animació i el Concept Art a nivell europeu. Durant els més de quaranta anys d’història, han passat per les aules un nombre important de persones que avui són grans artistes consagrats.

imagina. Crea. Dibuixa

Vols més informació?

Ara que ja ho saps, ANIMA’T i fes clic aquí.