Workshops juliol 2024

Workshops estiu

Mes de juliol

Horari

Dilluns, dimarts i dimecres de 18 a 20h.

Durada

24h.

Inicia't a la Il·lustració amb aquest curs intensiu d'Escola Joso.

Introducció a la

Il·lustració professional

La Il·lustració cada dia és més present en tots els àmbits artístics i diferents mitjans de comunicació. Coneix les tècniques i fes les primeres pràctiques sobre el dibuix i la seva aplicació al món professional.

Aquest curs va dirigit a aquells que vulguin fer els primers passos per convertir-se en professionals de la Il·lustració, assimilant les eines tradicionals del dibuix i les seves aplicacions per crear les seves pròpies il·lustracions.

Programa del curs

• Fonaments de la Il·lustració.
  • Tècniques i materials: pràctica amb el grafit.
  • Anatomia i perspectiva.
  • Projecte d´una il·lustració acabada aplicada a diferents encàrrecs.
  • El personatge i la seva aplicació a l’entorn.
  • La goma com a eina constructiva.
  • Tinta i les derivades tècniques.
  • L’aiguada, intervenció de l’esponja
  • Textures i taques.
  • Composició bàsica.
  • El paper del disseny gràfic a la il·lustració.
  • Color: aplicació de l’aquarel·la i la utilització a nivell narratiu i descriptiu.
  • Sortides laborals.

Juan Sanmiguel

Il·lustrador i autor de Còmic. Cursa estudis d’Il·lustració i Escultura a l’escola P. Picasso de la Corunya. A Barcelona, ​​acaba els estudis de Belles Arts a la UB. Actualment, compagina el seu treball com a il·lustrador i dibuixant de Còmic amb la docència a Escola Joso.

Jordi Pastor

Il·lustrador i autor de Còmic. Ha treballat a Publicitat, dibuixant storyboards i il·lustrant portades per a novel·les, cartells per a festivals, llibres de text o encàrrecs per a museus. Ha realitzat còmics com a dibuixant, guionista i autor complet per a la majoria d’editorials nacionals.

Jandro González

Il·lustrador i autor de Còmic. Llicenciat en Belles Arts i Tècnic Professional en Animació, Art i Indústria per la Facultat de Belles Arts de Sant Carles de València (UPV). Va completar la seva formació estudiant còmic i guió a Escola Joso. Ha treballat en il·lustració publicitària per a marques com Google, El Corte Inglés i Vogue, entre d’altres. També ha participat en pel·lícules d’animació, amb una nominació als premis Goya el 2011. La seva obra ha estat premiada a nombrosos certàmens de Còmic i Il·lustració de Catalunya. En els darrers anys, ha creat dues novel·les gràfiques publicades a Espanya, França, Bèlgica, Suïssa i Holanda: La Vampira de Barcelona (Norma Editorial) i L’Ombre Rouge (Edicions Glénat).

COM POTS MATRICULAR-TE:

Per telèfon

Si prefereixes parlar amb una persona amb molt de gust t'atendrem.

Escriu-nos un email

Envia'ns un email amb els teus dubtes i aviat et contestarem.

info@escolajoso.com

On som

La Joso és a Barcelona al barri de l'Eixample.

Entença, 163

Workshops juliol 2024

Vols més informació?

Omple el següent formulari amb les teves dades personals i ens posarem en contacte amb tu immediatament