Workshops juliol 2024

Workshops estiu

Mes de juliol

Horari

Dilluns, dimarts i dimecres de 11 a 13h. o de 17 a 19h.

Durada

24h.

Quines són les particularitats que defineixen el Manga? Què ho diferencia del món occidental?

Curs de

Màniga

El Manga és, ara com ara, el tipus d’historieta més llegida al món. La seva atractiva estètica ha calat profundament al lector juvenil i la seva fórmula narrativa ha acabat per revolucionar el llenguatge dels còmics.

Estils, autors, tendències, tècniques i materials. En aquest workshop d’estiu et presentem tot el que necessitaràs com a dibuixant perquè puguis convertir-te en un autèntic Mangaka.

Programa del curs

• Expressió facial i corporal.

• Cara: rotació. Elements de la cara.

• Cos: volum i proporcions.

• Musculatura i anatomia general.

• Vestuari i complements.

• Volum, anatomia i vestuari.
  • Aplicació a personatges i escenaris.

• Integració d’elements a espais 3D.

• La vinyeta, composició i ritme narratiu.
  • Estructura del Manga i nocions de guió.
  • Tècniques de tinta: estils, il·luminació, materials i eines.

Professora

Kunti Marès

Autora de Manga i il·lustradora. Va estudiar a Escola Joso cursant Il·lustració, Còmic i Art Grafic. Un dels seus primers treballs com a il·lustradora va ser la portada del llibre El hombre que va deixar de respira (Editorial Tanuki). A més d’encàrrecs d’il·lustracions a nivell personal, un dels seus treballs més destacats va ser la col·laboració amb Minsk Barcelona per a la campanya d’Abacus a la 28a edició de Manga Barcelona.

Ferran Casaus

Autor de Còmic i il·lustrador. Ha treballat en diferents mitjans com el Còmic (Editorial Lombard França), el disseny de videojocs i el concept art (Gameloft, Dreadfox) i com a dissenyador de moda tèxtil (Inditex). També ha treballat en publicitat per a empreses com Chupa Chups, La Caixa, Movistar, Renfe o Schwarzkopf. El 2007 va ser l’encarregat de realitzar el cartell per a la 13a edició del Saló del Manga de Barcelona.

COM POTS MATRICULAR-TE:

Per telèfon

Si prefereixes parlar amb una persona, amb molt de gust t'atendrem.

Escriu-nos un email

Envia'ns un email amb els teus dubtes i aviat et contestarem.

info@escolajoso.com

On som

La Joso és a Barcelona al barri de l'Eixample.

Entença, 163

Workshops juliol 2024

Vols més informació?

Omple el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu immediatament.

WORKSHOPS V JULIOL 2023

TAMBÉ ET POT INTERESSAR...