BASES REGULADORES DE LES CONDICIONS DELS SORTEJOS QUE CELEBRARÀ L’ESCOLA DE COMIC SL (ESCOLA JOSO) I EL SALÓ DEL CÒMIC DE VALÈNCIA EN ELS COMPTES D’INSTAGRAM DELS MATEIXOS

BASES SORTEJOS D’ESCOLA JOSO I EL SALÓ DEL CÒMIC DE VALÈNCIA:

PRIMERA.- La societat ESCOLA DE COMIC SL (ESCOLA JOSO), amb domicili a Barcelona, ​​Carrer Entença, 163, 08029, organitza, del 20 al 29 de febrer del 2024, quatre sorteigs per a les persones que compleixin els requisits que s’exposaran a continuació i que permetrà guanyar, per cadascun, quatre entrades per assistir al Saló del Còmic de València que se celebrarà els dies 1, 2 i 3 de març, Merchandising dels artistes Carles Dalmau, Judit Mallol, Míriam Bonastre i Laia López (segons el sorteig a què s’opti) i un curs online d’estiu de Còmic o Manga de l’Escola Joso. La societat esmentada serà responsable dels presents sorteigs i es reserva el dret de finalitzar-los en qualsevol moment o d’ampliar el termini de participació.

Aquests sorteigs es desenvoluparan en els comptes d’Instagram @escolajoso, @saloncomicvalencia i dels artistes @juditmallolart, @carles_dalmau, @miriambonastre i @itslopez.

SEGONA.- DEFINICIONS:

S’entendrà per sorteig: La/les promoció/s consistents a oferir un incentiu com a resultat de la participació del mateix.

TERCERA.- El principal OBJECTIU d’aquesta promoció és la captació i fidelització de possibles futurs alumnes i/o clients, així com seguidors als comptes d’Instagram esmentats.

QUARTA. – Els sorteigs consisteixen a participar a través d’Instagram seguint les instruccions de les publicacions dels sorteigs per accedir així als premis esmentats anteriorment.

CINQUENA.- Pel sol fet de participar en aquests sorteigs, els participants accepten sense reserves les presents Bases, així com el criteri amb què ESCOLA JOSO i SALÓ DEL CÒMIC DE VALÈNCIA resolguin qualsevol qüestió relacionada amb aquest sorteig.

SISENA.- Després dels sorteigs, es comunicarà personalment al guanyador la seva condició de tal per Instagram el mateix 29 de febrer.

En cas que el guanyador no pogués respondre a temps o no hagi pogut localitzar aquest guanyador/a, el premiat perdrà els seus drets i el premi s’atorgarà a un nou guanyador.

No hi ha la possibilitat de transferir el premi a una altra persona que designi el premiat. En cas de rebutjar el premi, aquest serà transferit a una altra persona que també hagués participat en el sorteig.

SETENA.- El premi serà resolt el dia 29 de febrer, després de la resposta efectiva sobre l’acceptació del mateix pel participant.

El premi en cap cas no podrà ser canviat per un altre/s diferent/s per diners en efectiu.

Per reclamar en cas d’error al premi obtingut, el guanyador haurà d’adreçar un escrit a ESCOLA JOSO, C/ Entença, núm. 163 08029 (Barcelona) oa través de la següent adreça de correu electrònic leticia@escolajoso.net, especificant l’error del que pateix el premi i que en fa necessari el canvi en el termini de set dies naturals.

En cas que el premi no es trobés disponible per raons alienes a la voluntat de l’escola o l’organització del Saló del Còmic de València, estes es comprometen a substituir-lo per un altre producte de naturalesa i valor equivalent.

VUITENA.- Participant en aquest sorteig i, sempre que les dades del participant siguin recollides mitjançant Instagram, el guanyador autoritza ESCOLA JOSO i SALÓ DEL CÒMIC DE VALÈNCIA a publicar, tant a les xarxes socials, com a la seva pàgina web o altres suports electrònics o en paper, el seu nom, lloc de residència, així com qualsevol altre tipus de dades recollides a Instagram. La difusió d’aquestes informacions en les condicions esmentades no obre dret a cap altra contrapartida financera en benefici seu, excepte a la del lliurament del seu/s premi/s.

En compliment del que disposa el reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d’abril de 2016 (d’ara endavant “RGPD”) relatiu a la protecció de les persones físiques quant al tractament de dades personals ja la lliure circulació d’aquestes dades, Escola de còmic sl (Escola Joso) us informa que les dades que Vostè ens ha facilitat han estat integrades al fitxer Gestió de clients/estudiants, el responsable de les quals és Escola de Comic sl (Escola joso) que els utilitzarà per poder mantenir el contacte amb vostè i remetre informació sobre els nostres nous productes, serveis, promocions, activitats o esdeveniments. Aquesta informació serà tractada amb la màxima privadesa, confidencialitat i seguretat d’acord amb la legislació vigent.

Responsable

Podeu exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició dirigint una comunicació per escrit a ESCOLA DE COMIC SL (ESCOLA JOSO),

Carrer Entença,163 08029, Barcelona, ​​oa la següent adreça de correu electrònic: leticia@escolajoso.net

NOVENA.- Qualsevol dubte o discrepància amb les presents bases i sorteig serà resolt per ESCOLA JOSO, que es reserva el dret de modificar o suspendre’l.

La direcció.

A Barcelona el 20 de febrer del 2024