Avís legal

En navegar i utilitzar aquesta pàgina web, l’usuari accepta expressament complir les condicions d’ús següents:

INFORMACIÓ PRINCIPAL

En virtut del que disposa l’art. 10 de la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic, s’informa que aquesta pàgina web pertany a:

Escola de còmic SL
CIF B-59941245
Entença, 163 – 08029 Barcelona

E-mail de contacte: info@escolajoso.com

(D’ara endavant, ESCOLA JOSO)

OBJECTE DE LA PÀGINA WEB

Mitjançant aquesta Web, titularitat d’ ESCOLA JOSO , es publicaran mensualment tres cursos de formació relacionats amb el còmic, el màniga i la il·lustració així com altres continguts d’interès per als usuaris subscrits a aquesta.

ESCOLA JOSO es reserva el dret de modificar en qualsevol moment el contingut de la pàgina web i el present Avís Legal.

ACCÉS A LA PÀGINA WEB I DADES D’USUARI

El prestador del servei permet l’accés general a la web amb accés restringit al contingut i vídeos dels cursos, on només podran accedir els usuaris que paguin cada curs per separat, queda absolutament prohibit qualsevol ús comercial o lucratiu del contingut del web d’escolallós .net sense consentiment exprés d’ ESCOLA JOSO .

Demanem als usuaris d’escolajoso.net que qualsevol abús o vulneració de les Condicions d’Ús, ens sigui comunicat a través dels canals establerts al lloc web o mitjançant la remissió de correu electrònic a info@escolajoso.com .

Tota dada personal serà tractada conforme a la nostra política de privadesa, podent consultar-se en qualsevol moment.

CONTACTE I INFORMACIÓ

Si l’usuari volgués posar-se en contacte amb el titular de la pàgina ho pot fer mitjançant el formulari habilitat a la pàgina amb aquesta finalitat o remetent un correu electrònic a: info@escolajoso.com . En aquest cas, la informació de caràcter personal rebuda serà tractada d’acord amb la nostra política de privadesa, i l’usuari és l’únic responsable de les manifestacions falses o inexactes que faci.

RESPONSABILITAT TÈCNICA

ESCOLA JOSO no es responsabilitza dels danys o perjudicis de qualsevol tipus produïts a l’usuari que obeeixin a errors o desconnexions a les xarxes de telecomunicacions que produeixin la interrupció del servei de la pàgina web durant la prestació del servei.

L’accés al portal Web no implica la necessitat per part d’ ESCOLA JOSO de controlar l’absència de virus, cucs o qualsevol altre element informàtic nociu. L’usuari haurà de disposar d’eines adequades per a la detecció i la desinfecció de programes informàtics perjudicials.

ESCOLA JOSO no es responsabilitza dels danys produïts als equips informàtics, documents i fitxers dels usuaris o de tercers durant la prestació del servei.

PUBLICITAT

A la pàgina web es podrà allotjar contingut publicitari o patrocinat. ESCOLA JOSO no serà responsable de qualsevol error o irregularitat dels referits missatges publicitaris, sent els anunciants o patrocinadors els únics responsables d’assegurar-se que el material remès per a la seva inclusió a la Web compleix les lleis que en cada cas puguin ser aplicables.

LEGISLACIÓ APLICABLE

ESCOLA JOSO i els usuaris de la pàgina acorden sotmetre qualsevol controvèrsia que es pogués suscitar de la prestació del servei o de qualsevol contractació als Jutjats i Tribunals de Barcelona, ​​llevat que la Llei estableixi una altra cosa als efectes de contractants consumidors.